غنی فایل

فروشگاهی برای فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و...

غنی فایل

فروشگاهی برای فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و...

غنی فایل
امیدوارم در وب ما لذت کافی را ببرید.
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۰ - آلپ صنعت
    عالی
  • ۲۸ تیر ۹۸، ۱۹:۰۴ - ⠀⠀
    ⠀⠀

در این پست از سایت غنی فایل طرح درس روزانه به من نگاه کن علوم اول ابتدایی را برای شما قرار داده ایم. طرح درس روزانه به من نگاه کن علوم اول ابتدایی در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.( حواس پنج گانه ).

لینک خرید و دانلود

شماره پست:۴۱۴ .

نعداد صفحات: ۲ صفحه.

فرمت فایل ": ورد word  و قابل ویرایش.

هدفهای جزئی

ازفراگیران انتظارمیرود درپایان تدریس:
۱٫ رنگ ها را بشناسند.
۲٫ مفهوم صدا و کاربرد آن را بدانند.
۳٫ مزه ها مانندترش، شیرین، شور و تلخ را تشخیص دهند.
۴- به شناخت مزه ها علاقه نشان دهند.


هدفهای رفتاری
۱- عضوی که برای بینایی به کار می رود بیان کند.

۲- عضوی که برای شنوایی به کار می رود بیان کند.

۳٫عضوی که برای بویایی به کار می رود بیان کند.
۴-عضوی که برای چشیدن به کار می رود بیان کند.

۵-عضوی که برای لمس کردن به کار می رود بیان کند.
۶- از انجام کار گروهی لذت ببرد.

کلمات کلیدی این پست و سایر پست های مشابه: به من نگاه کن, بویایی, بینایی, تدریس درس سلام به من نگاه کن علوم اول ابتدایی, تدریس علوم اول ابتدایی سلام بمن نگاه کن, تدریس علوم اول سلام به من نگاه کن, چشایی, حواس پنج گانه, حواس پنجگانه آهو, حواس پنجگانه اسب, حواس پنجگانه برای کودکان, حواس پنجگانه به انگلیسی, حواس پنجگانه چیست, حواس پنجگانه حیوانات, حواس پنجگانه خرس, حواس پنجگانه خرگوش, حواس پنجگانه خفاش, حواس پنجگانه در حیوانات, حواس پنجگانه سگ, حواس پنجگانه سنجاب, حواس پنجگانه شیر, حواس پنجگانه عقاب, حواس پنجگانه کلاس اول, حواس پنجگانه مار, حواس پنجگانه ماهی, حواس پنجگانه مورچه, حواس پنجگانه موش, حواس پنجگانه نقاشی, درس سلام به من نگاه کن علوم اول ابتدایی, سلام به من نگاه کن علوم اول, شنوایی, طرح درس به من نگاه کن, طرح درس حواس پنج گانه, طرح درس روزانه, طرح درس روزانه به من نگاه کن علوم اول ابتدایی, طرح درس روزانه سلام به من نگاه کن, طرح درس روزانه علوم اول به من نگاه کن, طرح درس روزانه علوم اول سلام به من نگاه کن, طرح درس سلام به من نگاه کن علوم اول ابتدایی, طرح درس علوم اول ابتدایی به من نگاه کن, طرح درس علوم اول سلام به من نگاه کن, طرح درس علوم سلام بمن نگاه کن, علوم اول ابتدایی, علوم اول ابتدایی سلام بمن نگاه کن, علوم اول دبستان به من نگاه کن, علوم اول دبستان سلام به من نگاه کن, علوم کلاس اول سلام به من نگاه کن, ورد word .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۰
غنی فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی