غنی فایل

فروشگاهی برای فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و...

غنی فایل

فروشگاهی برای فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و...

غنی فایل
امیدوارم در وب ما لذت کافی را ببرید.
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۰ - آلپ صنعت
    عالی
  • ۲۸ تیر ۹۸، ۱۹:۰۴ - ⠀⠀
    ⠀⠀

در این پست از سایت غنی فایل پایان نامه بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی با عملکرد مالی و غیر مالی شرکت (مطالعه موردی : شرکت های صنعتی استان گلستان ) را برای شما قرار داده ایم. کلید واژه: مسئولیت اجتماعی کارکنان، مشتریان، سرمایه گذاران، جامعه، محیط زیست و تامین کنندگان، عملکرد مالی و غیر مالی .

پایان نامه بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی با عملکرد مالی و غیر مالی شرکت (مطالعه موردی : شرکت های صنعتی استان گلستان ) در قالب فایل ورد word و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی این پایان نامه را مشاهده می نمایید.

 

لینک خرید و دانلود

 

 

شماره پست: ۳۳۸٫

تعداد صفحات: ۱۵۱ صفحه.

فرمت فایل: ورد word و قابل ویرایش.

رشته و گرایش: مدیریت و حسابداری گرایش مالی.

فهرست مطالب
فصل اول :کلیات تحقیق ۱
مقدمه ۲
بیان مسئله ۳
ضرورت و اهمیت انجام تحقیق ۵
اهداف تحقیق .......................................................۶
سوالات تحقیق ۷
فرضیه های تحقیق: ۸
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها .............................................۹
فصل دوم: بررسی ادبیات و پیشینه موضوع ۱۱
مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی ..............................................۱۳
۲-۱- ۱- مقدمه ..............................................................................۱۲
۲-۱-۲ سیر تاریخی مسئولیت اجتماعی سازمان ۱۳
۲-۱-۳ تعریف مسئولیت اجتماعی ۱۶
۲-۱-۴- معنا و مفهوم مسئولیت پذیری اجتماعی ۲۵
۲-۱-۵ مسئولیت اجتماعی ۲۷
۲-۱-۶ انواع مسئولیت اجتماعی ۳۰
۲-۱-۷ ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت ۳۲
۲-۱-۸ دیدگاه های مسئولیت اجتماعی ۳۴
۲-۱-۹ مدل های مسئولیت اجتماعی سازمان ها ۳۶
۲-۱-۱۰ چارچوب تعیین استراتژی های مسئولیت اجتماعی سازمان ۳۸
۲-۱-۱۱مسئولیت اجتماعی فردی برای دستیابی به مسئولیت اجتماعی گروهی ۳۹
۲-۱-۱۲ نقش منابع انسانی در مسئولیت اجتماعی .................................. . ..................................۴۱
۲-۱-۱۳ تاثیرات توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان ........................ ..............................................۴۳
۲-۲-۱ مقدمه .......................................................................................................................۴۹
۲-۲-۲ تعریف و مفهوم عملکرد و ارزیابی عملکرد .........................................................۵۰
۲-۲-۳ مدل های ارزیابی عملکرد ................................................................................۵۱
۲-۲-۴ مدل های حسابداری ارزیابی عملکرد ............................................................................۵۱
۲-۲-۵ مدل های اقتصادی ارزیابی عملکرد ........................................................................۵۳
۲-۲-۶ ضرروت و اهمیت بازاریابی علمکرد .............................................................۵۶
۲-۲-۷ مسئولیت اجتماعی و عملکرد مالی ....................................................................۵۸
۲-۲-۸ آثار رفتاری استفاده از معیارهای ارزیابی عملکرد ...................................................۶۰
۲-۲-۹ معیارهای غیرمالی ارزیابی عملکرد و مطالوبیت فرآیند ..........................................۶۲
۲-۲-۱۰ مسئولیت اجتماعی شرکت و کشورهای آسیایی ............................................................۶۲
۲-۲-۱۱ مسئولیت اجتماعی شرکت از دیدگاه سهامداران ................................................۶۳
۲-۲-۱۲ اندازه گیری مسئولیت اجتماعی شرکت ........................................................۶۴
۲-۲-۱۳ عملکرد مالی و غیر مالی شرکت ...............................................................۶۵
۲-۲-۱۴ مسئولیت اجتماعی و عملکرد مالی و غیر مالی شرکت ....................................۶۷
۲-۲-۱۵ مسئولیت اجتماعی نسبت به مشتریان و عملکرد شرکت ..............................۷۰
۲-۲-۱۶ مسئولیت اجتماعی شرکت نسبت به سرمایه گذاران و عملکرد شرکت .............................۷۱
۲-۲-۱۷ مسئولیت اجتماعی نسبت به محیط زیست و عملکرد شرکت ...............................۷۲
۲-۲-۱۸ مسئولیت اجتماعی نسبت به تامین کنندگان و عملکرد شرکت ....................................۷۳
۲-۳ پیشینه تحقیق ....................................................................................................۷۴
۲-۳-۱ سابقه تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۷۴
۲-۳-۲ سابقه تحقیقات انجام شده در خارج کشور ۷۹
۲-۴ چارچوب نظری تحقیق ۸۲
فصل سوم: روش شناسی تحقیق .................. ............................................................۸۴
۳-۱ مقدمه ۸۵
۳-۲ متدلوژی پژوهش ۸۵
۳-۳ جامعه آماری ، حجم نمونه و روش نمونه گیری ۸۶
۳-۴ ابزار گردآوری ۸۷
۳-۵ روش جمع آوری داده ها ۸۷
۳-۶ روایی و پایایی تحقیق ۸۹
۳-۷ روش تجزیه و تجلیل اطلاعات ۹۳
فصل چهارم ۹۵
۴-۱ مقدمه ۹۶
۴-۲ توصیف یافته های تحقیق ۹۶
۴-۳ آزمون نرمال بودن داده های تحقیق .............................................................۹۸
۴-۴ توصیف متغیرهای اصلی پژوهش و آزمون همبستگی .....................................۹۹
۴-۴ آزمون رگرسیون سلسله مراتبی ..................................................................۱۰۴
فصل پنجم ................................................................................................۱۰۹
۵-۱ مقدمه ۱۱۰
۵-۲ تجزیه و تحلیل و پیشنهادات بر اساس آن ......................................................۱۱۱
۵-۳ محدودیت تحقیق ۱۱۵
۵-۴ توصیه برای آینده ۱۱۶
منابع ............................................................................................................۱۱۷
پیوست ....................................................................................................۱۳۵

فهرست جداول
جدول ۲-۱ نظریه پردازان و تاثیر اندازه سازمان بر ساختار سازمان ...............................۳۳
جدول ۲-۲ نظریه پردازان و تاثیر اندازه سازمان ................................................۳۳
جدول ۲-۳ تاثیر اندزاه سازمان بر نسبت کارکنان اداری ......................................۳۴
جدول ۲-۴ معرفی مدل های همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات با کسب و کار سازمان .........................۶۶
جدول ۳-۱ نوزیع سئوالات پرسشنامه اندازه سازمان ...........................................۹۴
جدول ۳-۲ توزیع سئوالات پرسشنامه استراتژی اکتشاف ..........................................۹۵
جدول ۳-۳ توزیع سئوالات پرسشنامه عملکرد سازمان ....................................................................................۹۵
جدول ۳-۴ توزیع سئوالات متغیرهای پرسشنامه و آلفای کرونباخ ...................................................................۹۸
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی بر حسب جنس ....................................................................................................۱۰۲
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی بر جسب سن ......................................................................................................۱۰۳
جدول ۴-۳ توزیع فراوانی بر حسب تحصیلات ............................................................................................۱۰۴
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی بر حسب سابقه کار .............................................................................................۱۰۵
جدول ۴-۵ آمار توصیفی متغیرهای تحقیق ...................................................................................................۱۰۶
جدول ۴-۶ آزمون K-S ................................................................................................................................107
جدول ۴-۷ میزان همبستگی بین فناوری اطلاعات و عملکرد سازمانی ........................................................۱۰۸
جدول ۴-۸ میزان همبستگی بین استراتژی اکتشاف و عملکرد سازمانی .......................................................۱۰۹
جدول ۴-۹ میزان همبستگی بین معماری فناوری اطلاعات و عملکرد سازمانی ..........................................۱۱۰
جدول ۴-۱۰ تحلیل واریانس .......................................................................................................................۱۱۱
جدول ۴-۱۱ ضریب همبستگی و ضریب تعیین ..........................................................................................۱۱۲
جدول ۴-۱۲ آزمون دوربین واتسون .............................................................................................................۱۱۳
جدول ۴-۱۳ تحلیل رگرسیون چند متغیره ....................................................................................................۱۱۴
جدول ۴-۱۴ جمع بندی آزمون فرضیات تحقیق ..........................................................................................۱۱۵

فهرست اشکال
شکل ۲-۱ جایگاه معماری فناوری اطلاعات در استراتژی فناوری اطلاعات ................................................۴۰
شکل ۲-۲ معماری فناوری اطلاعات در سه سطح ........................................................................................۴۱
شکل ۲-۳ مزایای معماری فناوری اطلاعات در تقابل با چالش های آن .......................................................۴۲
شکل ۲-۴ چهار استراتژی معماری و تمرکز بر مزایای متفاوت ....................................................................۴۴
شکل ۲-۵ مزایای هر یک از استراتژی های معماری فناوری اطلاعات .........................................................۴۵
شکل ۲-۶ ارتباط میان استراتژی کسب و کار و استراتژی و عملکرد ............................................................۴۸
شکل ۲-۷ استراتژِ های عام مایکل پورتر .......................................................................................................۶۰
نمایه ۲-۱ ویژگی های مهم ترین روش شناسی های طراحی فناوری اطلاعات .............................................۴۹
نمایه ۲-۲ مدل همسویی استراتژیک هندرسن و ون کاترمن ..........................................................................۵۳
نمایه ۲-۳ مدل ایجاد همسویی .......................................................................................................................۵۵
نمایه ۲-۴ گام بعدی در همسوسازی کسب و کار فناوری اطلاعات ..............................................................۵۶
مدل مفهومی تحقیق ........................................................................................................................................۸۶

فهرست نمودار
نمودار ۲-۱ سیستم عملکرد فردی ..............................................................................۷۶
نمودار ۴-۱ توزیع فراوانی بر حسب جنس ..................................................................۱۰۲
نمودار ۴-۲ توزیع فراوانی بر حسب سن .....................................................................۱۰۳
نمودار ۴-۳ توزیع فراوانی بر حسب تحصیلات ..................................................۱۰۴
نمودار ۴-۴ توزیع فراوانی بر حسب سابقه کار ..................................................................۱۰۶

لینک خرید و دانلود

 

چکیده

هدف از اجرای این پژوهش، بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی با عملکرد مالی و غیر مالی شرکت های صنعتی استان گلستان است.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها، از طریق پرسشنامه ای که حاوی ۴۳ سئوال در زمینه مسئولیت اجتماعی کارکنان، مشتریان، سرمایه گذاران، جامعه، محیط زیست و تامین کنندگان می باشد، اندازه گیری شد.

از اطلاعات ۱۸ شرکت صنعتی در سال ۱۳۹۳ استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز روش رگرسیون سلسله مراتبی به کار گرفته شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد مسئولیت اجتماعی شرکت نسبت به ۶ سهامدار با عملکرد مالی و غیرمالی شرکت ها رابطه معنی داری وجود دارد.

این پژوهش به مدیران کمک خواهد کرد تا سیاست های موثر مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت ها که برای دستیابی به عملکرد مالی بهتر آن ها در بلند مدت لازم است را توسعه دهند. همچنین بینشی را برای شرکت ها در زمینه نقش مسئولیت اجتماعی در کسب منافع آتی فراهم می نماید.

کلید واژه: مسئولیت اجتماعی کارکنان، مشتریان، سرمایه گذاران، جامعه، محیط زیست و تامین کنندگان، عملکرد مالی و غیر مالی

 

لینک خرید و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی