غنی فایل

فروشگاهی برای فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و...

غنی فایل

فروشگاهی برای فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و...

غنی فایل
امیدوارم در وب ما لذت کافی را ببرید.
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۰ - آلپ صنعت
    عالی
  • ۲۸ تیر ۹۸، ۱۹:۰۴ - ⠀⠀
    ⠀⠀

در این پست از سایت غنی فایل دانلود پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران به اروپا) را برای شما قرار داده ایم.

دانلود پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران به اروپا) در قالب فایل ورد WORD و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی این پروپوزال را مشاهده می نمایید.

 

لینک خرید و دانلود

 

شماره پست: ۳۴۳ .

تعداد صفحات: ۱۳ صفحه.

فرمت فایل: ورد WORD و قابل ویرایش.

موضوع: دانلود پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران به اروپا).

- اطلاعات مربوط به پایان نامه :

الف عنوان پایان نامه به زبان انگلیسی :

Impact of marketing strategy on performance of international business in Iran

 (Case study companies saffron exporter to Europe)

ب ـ نوع کار تحقیقاتی :  بنیادی :            کاربردی : *                     

ج تعداد واحد رساله : ۶

د-  اطلاعات اختصاصی مربوط به تحقیق :

۱)موضوع: تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران  به اروپا)

۲)مقدمه:

با توجه به تحولات و تغییرات به وجود آمده در فضای کسب و کار بین المللی و تاثیر آن بر اقتصاد ملی کشورها، بسیاری از کشورها توسعه حوزه جغرافیایی، یعنی حرکت از بازارهای محلی به بازارهای خارجی، را به عنوان بخشی از استراتژی رشد انتخاب می­کنند.

توسعه بین المللی در عرصه کسب وکار  یک تصمیم بسیار مهم برای کشورها می­باشد. بین المللی شدن در برخی کشورها به عنوان مقدم ترین سیاست عمومی است.

چرا که بین المللی شدن  نقش حیاتی در نوآوری صنعتی و توسعه اقتصادی جوامع دارد. در محیط تجاری کنونی، بیش از هر زمان تنها چیزی که ثابت و پایدار مانده همان پدیده تغییر است.

 فرایند استراتژی بازاریابی بر اساس این باور قرار دارد که سازمان ها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و فرایندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و بر حسب ضرورت، خود را با تغییرات وفق دهند و استراتژی های به موقع را وضع نمایند.

بسیاری از مدیران و کارآفرینان فرصت های موجود در بازارهای بین المللی را تشخیص داده و دسترسی به این بازارهای جهانی را به عنوان یک ابزار استراتژیک برای رقابت پذیری و توسعه بیشتر کسب وکار بین المللی خود مورد استفاده قرار می­دهند.

حضور در بازارهای جهانی امکان دسترسی به بازارهای بزرگتر و دستیابی به صرفه جویی در مقیاس، مزیت های تکنولوژیک، ارتقاء شایستگی، پخش ریسک، کاهش و تقسیم هزینه های تحقیق وتوسعه، دسترسی بیشتر به منابع تأمین مالی را میسر می­سازد.

یکی از ضروریات کشورهای درحال توسعه حرکت جامعه به سمت بین المللی شدن می­باشد چرا که فشار رقابتی در حال افزایش و از طرفی کمک های مالی مستقیم و پشتیبانی از طرف دولت ها کاهش یافته است.

 (Etemad 1999) عوامل متعددی بر بین المللی شدن کسب و کار تأثیرگذار است: همچون عوامل استراتژی های کسب وکار ،عوامل استراتژی بازاریابی (Karadeniz, Gocer. 2007).

 با توجه به اینکه مطالعات تجربی متعددی بر روی این عوامل صورت گرفته ولی طبق نظر هوهنتال و همکارانش هنوز دانش کافی درباره بین المللی شدن شرکت های نوپا و کوچک، بخصوص در کشورهای درحال توسعه وجود ندارد.  ( Hohenthal., Johansonand .Johanson2003)

وجود چنین شکاف مطالعاتی ما را بر آن داشت تا نقش نوع استراتژیهای کسب وکاری مورد استفاده در شرکت های کوچک و متوسط و بین المللی شدن آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

در حقیقت هدف مورد نظر ما در این مطالعه بررسی وجود رابطه معناداری و نوع این رابطه میان بکارگیری استراتژی های گوناگون توسط شرکتهای کوچک ومتوسط و بین المللی شدن آنها می باشد.

 لذا انجام تحقیقاتی در این زمینه می­تواند راهنمای کلی برای رسیدن کشور به سهم بالایی در کسب و کار در عرصه بین المللی  باشد.

 

 

لینک خرید و دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی