غنی فایل

فروشگاهی برای فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و...

غنی فایل

فروشگاهی برای فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و...

غنی فایل
امیدوارم در وب ما لذت کافی را ببرید.
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۰ - آلپ صنعت
    عالی
  • ۲۸ تیر ۹۸، ۱۹:۰۴ - ⠀⠀
    ⠀⠀

در این پست پایان نامه بررسی نقش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش در افزایش میزان فروش شرکتها  ( مطالعه مورد: پنج شرکت روغن نباتی ) را برای شما قرار داده ایم . پایان نامه بررسی نقش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش در افزایش میزان فروش شرکتها در قالب فایل ورد و قابل ویرایش اماده خرید و دانلود می باشد.

 

لینک خرید و دانلود

 

شماره پست:396.

تعداد صفحات: ۱۱۰ صفحه.

فرمت فایل : ورد word و قابل ویرایش.

پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
رشته: مدیریت بازرگانی
گرایش: بازاریابی بین‌الملل.

فهرست مطالب
عنوان صفحه


فصل اول: چهارچوب تحقیق
۱-۱مقدمه ۲
۱-۲-بیان مسئله ۳
۱-۳-اهداف ۴
۱-۴-فرضیه‌ها ۵
۱-۵-واژگان تحقیق ۶
۱-۶-قلمرو تحقیق ۷
۱-۷-محدودیت های پژوهش ۸
۱-۸-ساختار تحقیق ۸
۱-۹-مدل عملیاتی تحقیق ۹
فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق
۱-۲-مقدمه ۱۱
۲-۲-پیشینه نظری ۱۲
۲-۲-۱-بازاریابی چیست؟ ۱۲
۲-۲-۲-مدیریت بازاریابی: ۱۳
۲-۲-۳-سیستم های اطلاعات بازاریابی از دیدگاه فیلیپ کاتلر ۱۴
۲-۲-۴-سیستم اطلاعات بازاریابی ۲۰
۲-۲-۵-سیستم مدیریت فروش ۲۲
۲-۲-۶-سیستم اتوماسیون نیروی فروش ۲۲
۲-۲-۷-سیستم مدیریت محصول ۲۲
۲-۲-۸-سیستم پیش بینی فروش ۲۳
۲-۲-۹-سیستم تحقیقات بازار ۲۳
۲-۹-۱۰-سیستم مدیریت بازاریابی ۲۴
۲-۲-۱۱-تجارت الکترونیک ۲۵
۲-۲-۱۲-حمایت MKIS از سطوح مدیریت ۲۶
۲-۲-۱۳-حمایت MKIS از وظایف مدیریتی ۲۶
۲-۲-۱۴-حمایت MKIS از تصمیمات مربوط به بازازیابی تلفیقی ۲۷
۲-۲-۱۵-حمایت MKIS از مدل سازی ریاضی ۲۷
۲-۲-۱۶-سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی و رابطه آنها با MKIS 29
۲-۲-۱۶-۱ Tps در بازاریابی ۲۹
۲-۲-۱۶-۲- MRS & DSS در بازاریابی ۲۹
۲-۲-۱۶-۳- ES در بازاریابی ۳۱
۲-۲-۱۷-پیش نیازهای اطلاعاتی برای اجرای موثر یک MKIS 32
۲-۲-۱۸-مدلهای مورد استفاده در یک MKIS موفق ۳۴
۲-۲-۱۹-طراحی و اجرای یک MKIS موفق و اثر بخش ۳۶
۲-۲-۲۰-ماموریت/ استراتیژی و تجزیه و تحلیل نیازهای MKIS 37
۲-۲-۲۱-اهداف سیستم های اطلاعاتی بازاریابی ۳۷
۲-۲-۲۲-تدارکات سازمانی ۴۰
۲-۲-۲۳-طراحی داده ها و ستاده های سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ۴۰
۲-۲-۲۴-طراحی فایل ۴۲
۲-۲-۲۵-اجرا و آزمایش ۴۳
۲-۲-۲۶-چهار چوبی برای سیستم های اطلاعاتی منسجم بازاریابی و مدیریتی ۴۳
۲-۲-۲۷-جمع آوری اطلاعات ۴۴
۲-۲-۲۸-فرآیند تبدیل داده تا اطلاعات و دانش ۴۴
۲-۲-۲۹-آنالیز و تصمیم گیری ۴۵
۲-۲-۳۰-سیستم اطلاعات بازاریابی مدیریتی ۴۸
۲-۲-۳۱-سیستم اطلاعات بازاریابی عملیاتی ۴۸
۲-۲-۳۲-ساختار یک MKIS 50
۲-۲-۳۳-پیشینه عملی پژوهش ۵۴
۲-۲-۳۳-۱-پیشینه پژوهشی خارجی ۵۴
۲-۲-۳۳-۲-پیشینه پژوهشی داخلی ۵۵
فصل سوم – روش شناسی تحقیق

[caption id="attachment_25766" align="alignnone" width="261"]پایان نامه بررسی نقش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش در افزایش میزان فروش شرکتها پایان نامه بررسی نقش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش در افزایش میزان فروش شرکتها[/caption]

۳-۱-مقدمه ۵۹
۳-۲-روش تحقیق ۵۹
۳-۳-جامعه آماری ۵۹
۳-۴-شیوه تعیین حجم نمونه ۵۹
۳-۶-روش نمونه گیری ۶۰
۳-۷-نحوه سنجش متغیرها و سازه ها ۶۰
۳-۷-۱-نحوه سنجش سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و فروش ۶۰
۳-۷-۲-نحوه سنجش بکارگیری تکنولوژی اطلاعات بازاریابی و فروش ۶۱
۳-۷-۳-نحوه سنجش ارزش سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و فروش ۶۱
۳-۷-۴-نحوه سنجش بهبود کیفیت کالا ۶۲
۳-۷-۶-نحوه سنجش بکارگیری راهکارهای ترفیعی مناسب ۶۲
۳-۷-۷-نحوه سنجش قیمت گذاری مناسب ۶۳
۳-۸-روش گردآوری اطلاعات ۶۳
۳-۹-روایی و پایایی ابزار اندازه گیری ۶۴
۳-۱۰-روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۴
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱-مقدمه ۶۶
۴-۲-یافته های توصیفی ۶۶
۴-۲-۱-سیستم های اطلاعاتی بازاریابی فروش ۶۶
۴-۲-۲-بکارگیری تکنولوژی های اطلاعاتی بازاریابی و فروش ۶۷
۴-۲-۳-ارزش سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و فروش ۶۸
۴-۲-۴-بهبود کیفیت کالا ۶۹
۴-۲-۵-بکارگیری سیستم توزیع مناسب ۷۱
۴-۲-۶-بکارگیری راهکارهای ترفیعی مناسب ۷۲
۴-۲-۷-قیمت گذاری مناسب ۷۳
۴-۲-۸-آزمون کولموگروف اسمیرنف برای مشخص نموده نرمال بودن متغیرها ۷۴
فرضیه های پژوهش ۷۵
فصل پنجم- بحث و نتیجه گیری
۵-۱-مقدمه ۸۳
۵-۲-یافته ها و بحث و تفسیر ۸۳
۵-۳-نتایج کلی پژوهش ۹۱
۵-۴-پیشنهادهای کاربردی ۹۱
۵-۵-پیشنهادهایی برای محققان آتی ۹۲
فهرست منابع وماخذ داخلی ۹۶
فهرست منابع و ماخذ خارجی ۹۸
لینک خرید و دانلود


فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول(۲-۱) اهداف بازاریابی ۱۳
جدول (۲-۲) ارزیابی محصول جدید و پیش بینی تقاضای فروش ۲۸
جدول (۲-۳) داده ها و ستاده های درون سازمانی سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ۴۱
جدول (۲-۴) داده ها و ستاده های خارجی سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ۴۲
جدول (۲-۵) انواع MIKIS 47
جدول (۳-۱) پایایی سؤالات مربوط به سازه‌های مورد بررسی ۶۴
جدول (۴-۱) شاخص های توصیفی مربوط به سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش ۶۷
جدول (۴-۲) شاخص های توصیفی مربوط به بکارگیری تکنولوژی های بازاریابی و فروش ۶۸
جدول (۴-۳) شاخص های توصیفی مربوط به ارزش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش ۶۹
جدول (۴-۴) شاخص های توصیفی مربوط به بهبود کیفیت کالا ۷۰
جدول (۴-۵) شاخص های توصیفی مربوط به بکارگیری سیستم توزیع مناسب ۷۱
جدول (۴-۶) شاخص های توصیفی مربوط به بکارگیری راهکارهای ترفیعی مناسب ۷۲
جدول (۴-۷) شاخص های توصیفی مربوط به قیمت گذاری مناسب ۷۳
جدول (۴-۸) نتایج آزمون کولموگروف اسمیرونوف برای برازندگی توزیع نرمال ۷۴
جدول (۴-۹) آزمون میزان تاثیر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش بر افزایش فروش ۷۵
جدول (۴-۱۰) آزمون میزان تاثیر بکارگیری تکنولوژیهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش بر افزایش فروش ۷۶
جدول (۴-۱۱) آزمون میزان تاثیر ارزش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش بر افزایش فروش ۷۷
جدول (۴-۱۲) آزمون میزان تاثیر بهبود کیفیت کالا بر افزایش فروش ۷۸
جدول (۴-۱۳) آزمون میزان تاثیر بکارگیری سیستم توزیع مناسب بر افزایش فروش ۷۹
جدول (۴-۱۴) آزمون میزان تاثیر بکارگیری راهکارهای ترفیعی مناسب بر افزایش فروش ۸۰
جدول (۴-۱۵) آزمون میزان تاثیر قیمت گذاری مناسب بر افزایش فروش ۸۱

فهرست نمودارها
عنوان صفحه
(۲-۱) اهداف بازاریابی ۱۹
(۲-۲) حوزه وظائف سیستم های اطلاعاتی تجارتی ۲۱
(۲-۳) حمایت MKIS ازسطوح مدیریتی ۲۸
(۲-۴) سیستم های اطلاعاتی بازاریابی ۴۶
(۲-۵) فرایند مدیریت بازاریابی و موقعیت سیستم های اطلاعاتی مختلف ۵۰
(۲-۶) ساختار یک مدل MKIS 53
(۴-۱) هیستوگرام سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش در نمونه مورد بررسی ۶۷
(۴-۲) هیستوگرام بکارگیری تکنولوژی های بازاریابی و فروش در نمونه مورد بررسی ۶۸
(۴-۳) هیستوگرام ارزش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش در نمونه مورد بررسی ۶۹
(۴-۴) هیستوگرام بهبود کیفیت کالا در نمونه مورد بررسی ۷۰
(۴-۵) هیستوگرام بکارگیری سیستم توزیع مناسب در نمونه مورد بررسی ۷۱
(۴-۶) هیستوگرام بکارگیری راهکارهای ترفیعی مناسب در نمونه مورد بررسی ۷۲
(۴-۷) هیستوگرام قیمت گذاری مناسب در نمونه مورد بررسی ۷۳٫

 

کلمات کلیدی این پست و سایر پست های مشابه:

انواع سیستم های اطلاعات بازاریابی, پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی, پایان نامه بررسی نقش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش در افزایش میزان فروش شرکتها, پایان نامه مدیریت بازرگانی pdf, پایان نامه مدیریت بازرگانی استراتژیک, پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل, پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی, پایان نامه مدیریت بازرگانی دانلود رایگان, پایان نامه مدیریت بازرگانی دریایی, پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک, پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل, پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک, پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تحول, پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش داخلی, پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی, پایان نامه های مدیریت بازرگانی, روش های افزایش فروش شرکت, سیستم های اطلاعات بازاریابی, سیستم های اطلاعات بازاریابی بین المللی, سیستم های اطلاعات بازاریابی+pdf, سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و فروش, سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی, سیستم های اطلاعاتی و بازاریابی, شرکت روغن نباتی, موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی, موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل, موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی, موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی, موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی, نقش سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی .

برای خرید پایان نامه پایان نامه بررسی نقش سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش در افزایش میزان فروش شرکتها بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

لینک خرید و دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی